Serviciile noastre

Recrutare și selecție de personal

Gestionare bază de date angajați

Efectuarea planului de succesiuni

Urmărire concedii și prezență angajați

Prelucrare salarii și remunerație

Consultanță în testarea personalului

Crearea unei culturi centrate pe implicarea angajaților

Definire proceduri la locul de muncă

Managementul conflictelor

Recrutare și selecție de personal

Îmbunătățește-ți procesul de angajare cu serviciile noastre de recrutare și selecție! 

La Talent Crafter înțelegem provocările angajării candidaților potriviți, de aceea, oferim soluții personalizate, pentru a răspunde nevoilor dumneavoastră specifice. Acestea includ:

  • Recrutare țintită: identificarea talentelor de top prin țintirea celor mai adecvate surse de recrutare.

  • Selecție simplificată: Utilizarea unor instrumente avansate de testare pentru evaluarea precisă a candidaților (evaluare psihometrică, evaluare 360, centru de evaluare & dezvoltare).

  • Asistență end-to-end: gestionarea întregului proces de angajare, de la elaborarea fișei de post, postarea anunțurilor de angajare pe canalele de recrutare potrivite, până la integrarea în organizație.

Serviciile de recrutare pot acoperi o gamă variată de categorii de personal, în funcție de specificul cerințelor clientului. Printre cele mai comune categorii incluse se numără:

  1. Personal de management: directori, manageri, team leaders sau coordonatori pentru diferite departamente.

  2. Specialiști: experți în domenii tehnice, IT, financiar, marketing, resurse umane, juridic, etc.

  3. Personal administrativ: secretare, asistenți administrativi, recepționeri.

  4. Personal operațional: lucrători în producție, logistică, transport, depozitare.

  5. Personal pentru servicii: ospătari, bucătari, personal de curățenie, recepționeri hotelieri.

  6. Personal temporar sau sezonier: pentru proiecte scurte, evenimente sau activități sezoniere.

  7. Personal pentru poziții entry-level: angajați aflați la început de carieră.

Urmărire concedii și prezență angajați

Urmărirea cu acuratețe a concediului și a prezenței angajaților este vitală pentru menținerea eficienței operaționale și respectarea legislației muncii. Talent Crafter utilizează un software dedicat de resurse umane pentru a monitoriza prezența, a gestiona cererile de concediu și pentru a asigura respectarea politicilor companiei, precum și conformitatea cu cerințele legale.

Prelucrare salarii și remunerație

Prin utilizarea softului dedicat de salarizare suntem la curent cu cele mai recente reglementări fiscale ca parte a conformității legale. Procesarea eficientă a salariilor necesită cunoașterea legilor actuale pentru a gestiona eficient salarizarea și pentru a evita problemele de conformitate.

Totodată, suntem aici să abordăm cu promptitudine orice discrepanțe de salarizare și să sprijinim întrebările angajaților privind compensarea muncii. Această responsabilitate este vitală pentru menținerea satisfacției și încrederii angajaților din compania dumneavoastră.

Funcționalitățile specifice software-ului de salarizare:

  • Managementul și calculul salariilor în conformitate cu normele codului fiscal în vigoare;

  • Modul dedicat generării fluturașilor de salariu și al statelor de plată;

  • Rapoarte de payroll;

  • Managementul pontajelor angajaților (concediilor de odihnă, medicale etc.) gestionarea bonusurilor sau primelor acordate;

  • Managementul tichetelor de masă;

  • Managementul declarațiilor și rapoartelor: Revisal, Declarația 112.

Gestionare bază de date angajați

Managementul bazei de date al angajaților este un instrument digital conceput pentru a eficientiza gestionarea informațiilor angajaților și a proceselor de resurse umane. Acesta urmărește informații profesionale, cum ar fi data angajării, locul de muncă, poziția etc., dar și informații personale, cum ar fi numele, data nașterii, detaliile de contact, codul numeric personal etc. Sistemul asigură că datele angajaților sunt corecte, organizate, recuperabile și respectă reglementările privind confidențialitatea datelor. O gestionare eficientă a bazei de date sprijină conformitatea, luarea deciziilor și eficiența operațională, salvând în același timp datele sensibile.

Definire proceduri la locul de muncă

(Contract colectiv de muncă, Regulament intern sau alte politici/proceduri HR)

Cultura la locul de muncă este profund modelată de politicile stabilite de organizație, inclusiv cele legate de recompense, apreciere, program de lucru, drepturi de concediu, reglementări, compensații, stimulente etc. Definirea și implementarea acestor politici este o responsabilitate importantă, implicând crearea de linii directoare cuprinzătoare care acoperă diverse aspecte ale mediului de lucru, cum ar fi timpul de muncă și de odihnă, disciplina muncii, un cod de conduită, siguranța la locul de muncă, protocoalele de lucru la distanță etc.

Pentru a elabora politici moderne eficiente pentru forța de muncă, suntem permanent informați cu privire la cele mai recente reglementări legale. Aceste cunoștințe ne permit să dezvoltăm politici care sunt conforme și relevante pentru dinamica actuală a muncii. Politici clare și bine comunicate asigură coerența și corectitudinea în întreaga organizație, ajutând la crearea unui mediu de lucru structurat și de sprijin.

Consultanță în testarea personalului

În parteneriat cu Profiles International Romania, oferim instrumente și procese pentru a vă sprijini activitățile de recrutare, promovare și selecție de personal, concentrându-ne pe următoarele soluții de testare: 

• Evaluări psihometrice

ProfileXT® (PXT). Evaluarea abilităților cognitive specifice, a trăsăturilor de personalitate și a intereselor profesionale. Instrument de screening înainte de angajare (recrutare) și instrument de dezvoltare.

Checkpoint 360™ (CKP). Evaluări comportamentale folosind o abordare de 360 ​​de grade,  potrivită pentru manageri și directori seniori. Reprezintă un instrument de evaluare a leadership-ului folosit pentru a ajuta managerii să identifice și să prioritizeze propriile oportunități de dezvoltare și abilități de conducere.

Profiles Performance Indicator™ (PPI). Soluție de evaluare a angajaților bazată pe performanță, care oferă informații în creșterea moralului și a productivității angajaților.  Scopul este de înțelegere a caracteristicilor comportamentale ale angajaților și utilizarea acestui know-how pentru a crește performanța.

Profiles Sales Assessment™ (PSA). Măsoară cât de bine o persoană se potrivește unui anumit loc de muncă în vânzări în diverse organizații, astfel încât performanța vânzărilor să poată fi optimizată. Scopul este de a selecta si motiva oamenii de vânzări în vederea maximizării și creșterii performanțelor de vânzări.

Customer Service Perspective™ (CSP). Măsoară cât de bine o persoană se potrivește unui rol dedicat serviciului pentru clienți într-o organizație. 

Profiles Managerial Fit™ (PMF).  Instrument ce ajută la înțelegerea dinamicii relației manager-subordonat. Utilizat pentru a oferi o perspectivă asupra compatibilității manageriale, oferind pași specifici pentru creșterea productivității angajaților.

Step One Survey II® (SOS). O evaluare de screening înainte de angajare care măsoară valorile de bază legate de muncă ale unei persoane (integritatea personală, fiabilitatea și etică în muncă etc.).  

Centre de evaluare și dezvoltare. Utilizăm exerciții de simulare de afaceri menite să genereze dovezi comportamentale ale competențelor necesare pentru un anumit post.

Exercițiile de simulare a afacerilor, atât online, cât și față în față, utilizează competențe multiple, sectoare de activitate diverse, precum și niveluri de carieră. Acestea oferă o vedere obiectivă a punctelor forte și a nevoilor de dezvoltare ale unei persoane și pot fi utilizate în scopuri de recrutare, selecție, recrutare în masă și dezvoltare profesională.

Efectuarea planului de succesiuni

Planul de succesiuni este un proces strategic în care organizațiile identifică și dezvoltă potențiali lideri sau angajați cheie pentru a ocupa roluri esențiale atunci când liderii actuali pleacă, se pensionează sau sunt altfel indisponibili. Acesta asigură o tranziție lină a conducerii și continuitate în operațiuni.

Pașii pe care-i urmăm pentru o planificare eficientă a succesiunii:

  • Identificăm rolurile și pozițiile cheie din organizație

  • Analizăm competențe și abilitățile necesare

  • Evaluăm talentele actuale (potențiali lideri/ angajați cheie)

  • Creăm planuri de dezvoltare

  • Documentăm planul;

  • Examinăm și ajustăm regulat.

Crearea unei culturi centrate pe implicarea angajaților

Angajamentul angajaților reflectă angajamentul emoțional și nivelul de entuziasm pe care angajații îl au față activitatea pe care o desfășoară, organizație și obiectivele acesteia. Angajații implicați merg dincolo de simpla îndeplinire a sarcinilor – sunt motivați, își asumă responsabilitatea rolurilor și sunt investiți în contribuția la succesul organizației.

Importanța implicării angajaților:

  • Crește productivitatea;

  • Îmbunătățește retenția;

  • Îmbunătățește satisfacția clienților;

  • Stimulează inovația;

  • Crește profitabilitatea;

  • Creează o cultură pozitivă la locul de muncă.

Managementul conflictelor

Se referă la procesul de identificare, abordare și soluționare a dezacordurilor sau disputelor într-un mod corect, eficient și constructiv. Talent Crafter își propune să minimizeze impacturile negative ale conflictelor, încurajând în același timp rezultate pozitive, cum ar fi o comunicare îmbunătățită, relații mai puternice și o mai bună luare a deciziilor.

Gestionarea eficientă a conflictelor este esențială ajutând la menținerea armoniei, reducerea stresului și asigură că dezacordurile nu escaladează în probleme mai mari.

Etapele rezolvării unui conflict pot fi personalizate în funcție de situație și de context, dar în general, se urmează pași precum aceștia:

  1. Identificarea conflictului: Recunoașterea existenței problemei și clarificarea cauzelor sau aspectelor care au dus la conflict.

  2. Colectarea perspectivelor: Ascultarea tuturor părților implicate pentru a înțelege punctele lor de vedere și emoțiile asociate.

  3. Stabilirea unui cadru de comunicare: Crearea unui mediu sigur și respectuos pentru discuție, în care fiecare persoană să se poată exprima liber.

  4. Analizarea soluțiilor posibile: Propunerea și evaluarea soluțiilor care ar putea să rezolve problema, identificând avantajele și dezavantajele fiecăreia.

  5. Negocierea și luarea deciziei: Alegerea soluției care este acceptabilă pentru toate părțile implicate și planificarea modului de implementare.

  6. Implementarea soluției: Aplicarea soluției alese și verificarea progresului sau a efectelor acesteia.

  7. Evaluarea și ajustarea: Revizuirea rezultatelor și, dacă este necesar, ajustarea soluției pentru a se asigura că conflictul este cu adevărat rezolvat.